måndag 5 april 2010

Ett doppp

klockan är nu halv två, det enda vettiga jag kommit fram till idag är att min unge ska heta Nemo.
Inget snack.
Då får Miss Universum 2015 minsann live with it.

Nemo Ehrencrona - vinnarnas vinnare.
Gärna tennisproffs.
Golf funkar också.
Hade inte grinat om han o hans bröder va fotbollsproffs i ett varmt land heller.
(aa ni hörde rätt, boys i heelee stöga)

*Bubblarnamn*

-Ivanhoe
-JayZ
-Sylvester
-Bob
-JD
-Perry
-Ole Hans

blir de en tjej så ska hon heta nått oskuldsfullt, *nåde min svärson*

Bedtime!
All makt åt Miljöpartiet! eller.....?

4 kommentarer:

  1. Nåde mig då med andra ord?
    Hihihi

    SvaraRadera
  2. Crona den fine!7 april 2010 kl. 18:35

    inte ska du väl ligga med din egen halvsyster?

    SvaraRadera
  3. Oh nooo, inte NEMO!! Vet du vad det betyder? Det betyder "ingen". Snacka om att ungen kommer att lida av mindrevärdeskomplex hela livet. Jag röstar på Sylvester, det har pondus.

    Hälsa Zalle och tacka så mycket för spellistan förresten, den är grym! :D

    SvaraRadera
  4. lägg ner den här skitbloggen.

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.