söndag 26 april 2009

klassigt!

Idag slog det mej svinhårt att jag ska till tandläkarn på onsdag, och där satt jag och sippa på ett STORT glas cola. Jag gav glaset till hunden(Perra) istället.
Fundera ut en nödplan som lyder att jag ska avstå allt som innehåller och smakar socker, och byta ut allt det onyttiga mot tandkräm istället. Allt för att "tron" på att mina tänder läker kanon och glänser så mycket att tandhygienisten inte kan titta i min sprakande munn och därför ber mej att lämna huset. Sen firar jag med allt det jag avstått i heeeela tre dagar! Så såg min dream a-la-JD-scrubs ut i alla fall!

Match igår, och jag va nog lite överladdad, för jag sprang in på fel planhalva innan matchen skulle börja...jora så att...inte lätt de där med höger och vänster.


Va ute och sprang, och det va verkligen dagen efter match! Hejåhå va sylt de va i benen! Mina ben va känsligare än en kompass, för direkt de luta minsta lilla, jävlar i själen!!!. Hade nog gått fortare om jag ålat istället! Tur att jag var själv i skogen alltså, för de va ingen fager syn! Men GÖSSE va gött de är efteråt:)

hmm? hänt nått mer otroligt spännande i mitt liv än tandläkarn och springturen? njaaa skulle inte tro de, eller JOOO! jag såg en fågel förut=) svart va den. Och den hade vingar.

Puss på er alla dårar i landet! vissa av er ser jag=) andra inte=) tacka gud för de;)

Over and out// erik von Lidl, slaktarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.