måndag 13 april 2009

pyys

Pengar behövs nu!
Hål i fickorna, hål i magen där har ni dom stora bovarna i min alldeles egna finanskris.

Finanskris, hyffsat trött på de ordet nu, de fattas en jävla massa pengar ÖVERALLT. Men jag förstår inte, för pengarna kan ju inte bara ha försvunnit, vem är han som har dom? Och hur blir jag kompis med honom?
Inte tagg på att jobba heller, men fritidshora som man är så går man långt för att få ihop pengar, så man kan göra de man vill göra i sommar (Sunny Beach? Peace And Love? Träsko festivalen i Avesta?).
Man får nog bli som Zalle i sommar och inbilla sig att skaffa en förmögenhet på att lira på japanskafotbollsmatcher osv, men hoppet och själen är ju de sista som överger människan så man ska inte ropa HEJ än. Men det ser inte ljust ut.

Torsbys alldeles egna Johannesson, härlig tjej. Tondöv dock, hon fnös åt Thåström, men vadå även solen har ju sina fläckar. Tror nog att de ska gå å få henne å ändra sej . Tydligen även en stekare till tös, för hon har redan bokat bästa bord när BP08 ska ha klackarna i taket. På Jonits plats också, kan bli catfight, men äre fin besök så äre. Lessen Jonit, hon är stark som fan så jag vågar inte annat;).
9e i uueesstmaarrk, HAHAHAH:D

Thåström<3

nästnästa helg på Kolsvik, dont miss!


Vilken är internationella EMO-dagen? Skär-Torsdag.....lågt

3 kommentarer:

  1. det blir bara bättre & bättre;)

    SvaraRadera
  2. Du är ju redan kompis med mig? :O ;]

    SvaraRadera
  3. e: tänk va bra de kommer bli om ett tag då(Y);)
    z: bjud lite på de då?:O

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.