fredag 10 april 2009

Kulturigt

Har tappat bort att jag hade en blogg, nej förlåt VI hade en blogg! Men nu ska det styras upp.

Jag va på UKM nu i helgen och tänkte blanda mej med Sunnes kulturelit ett slag. Diverse underhållnings metoder bjöds de på, Hampus å Danne bla, bra grabbar!. Och Anton hade en riktigt bra slå-ihjäl-mej-film. Men även en del mer skrikiga killar förekom och jag kände att "njaa, kanske inte min smak" men dom är ju bra på sitt sätt också. Jag hade förväntat mej att få se "Stomp the Yard" dans, men den dansen som var missa jag eftersom jag hade (förmodligen) basketlaget framför mej, så jag såg bara ryggar och nackar, så jag fick gissa mej till vad som skedde på thedancefloor. Så då tjura jag lite och gick till konsthörnan istället.

På tal om tjur, så tänkte jag ta den i hornen och göra upp med MROS en gång för alla, få dom att ändra sej och ge flintkallarna en chans. 50% av gruppen tyckte att jag va en svikare när den såg mej, men jag inbilla mej se en liten förtjusningen i ögonen men de kan som sagt vart en inbillning. Den andra halven skyllde på bländning av paparazzis, när den stod och marknadsförde sej i höggsta hugg och kunde därav inte göra en uppfattning, men i efterhand är inte den halvan heller särskilt nöjd, va den säger i alla fall... Så med facit i hand vann jag inte de slaget.
såå jag tjura...

Zalle ringde precis, lite glad i hågen, ville ha min närvaro (på ett icke homosexuellt sätt de vill säga) på ett kalas, jag tvekar. Död. Han kommer halshugga mej om jag inte kommer, men... Nej nån måste ta hand om bloggen också! Helt acceptabel ursäkt.

Min msn eller mitt msn? ojoj, kommer inte bli mkt sömn nu när jag har såna här problem å grubbla på.

Over and out, //Crona Kääärfighter.

6 kommentarer:

  1. Vadå "icke sexxualet sätt"?!?! :O VAD VETU OOM DET?! :ÖO

    SvaraRadera
  2. hmmm, det vet jag egentligen inte, ska jag ändra i texten?

    SvaraRadera
  3. alltså, det absolut roligaste blogg inlägget jag nånsin skådat! du är SÅ rätt om min blick. PUSS på dej

    SvaraRadera
  4. betyder de att MROS inte finns nått mer nu då?;)

    SvaraRadera
  5. erik du har gjort det igen! mästerverk!

    SvaraRadera
  6. mitt favoritinlägg:D

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.