onsdag 9 september 2009

Förklaring

Jag tänkte jag skulle skriva och berätta varför jag inte är så jätteaktiv just nu på bloggen.

Först och främst så jobbar jag mer än en polsk hora.
Eller ja. Mer än jag gjort förut i alla fall...
Och sen så håller jag på att flytta till Solstan (Karlstad), och håller på att packa ner mitt liv i lådor. Och dom två lådorna blir nog tunga...
Får packa den ena lite lättare om Erik ska hjälpa till.

Så ser det ut alltså. Vad Erik har för förklaring vet jag inte. Säkert något dumt som kärlek eller annat fjantigt.

2 kommentarer:

  1. "något dumt som kärlek", är inte det som att kasta sten i glashus, zalle?

    SvaraRadera
  2. du må se ut som en stekare zalle men blogg måste va det mest ostekiga på denna jord.och lite bögigt

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.