måndag 7 september 2009

på den tredje månaden återuppstod han

Sjuk idag, förmodligen den ökända svininfluensan (har vart i Zalles rum/stia så att det är nog den sjukdom jag minst bävar för efter att varit där) jag vet! Räknar sekunder kvar i livet, som vanligt folk gör nu för tiden.

NEJ för imorgon är jag frisk som en nypa luft på fjälltopp!

Och ryktet säger att Cronis ska skruva gips imorgon, och för den som undrar så är det precis som det låter. Men går liksom till sjukhuset och alla benbrott och sen när patienten väntar på att gipset ska torka så kommer jag from nowhere och a-la-tusen-nålar-vrider gipset för ökad läkekonst!
Peace a cake.

När man är sjuk så är ju ompyssling nått man förväntar sig, idag var det ett misstag av mig, för det var bara odågan Per som va hemma. Och istället för att ägna tid åt sin bästaste lillebror så lägger han tiden på att förgifta min spotifylista! Den annars guldkantade listan, som förgylls av bla LW,u2,Bruce & Nationalteatern osv, är nu nedsmutsad av nån kille som heter Andrea(?!?!?) och annan skit som inte gör mig friskare.

HELGEN.
Har varit riktigt, riktigt bra (om man bortser från ÖSK, dom jävla asen) då jag bytte -erg mot -y. Jag och Biten tillbringade hela helgen på gymmet och i löparspåren.heheheh....nej det var nog ingen som trodde på de va? film,pizza, godis och lite till skulle de visst stå*. Sen fick hon för sig att jag tjock ut och drog på mig ett eskimotäcke gjort av isbjörnsskinn så när jag vaknat hade jag gått ner ca 6-7 kg. Så hon kunde proppa i mig mer mat sen.
Svärmor såg min morgonfrisyr och tyckte att klippning var oundvikligt (och rätt hade hon). E ropade för full hals att jag skulle rakas ner till 6mm, men jag sa vänligt men bestämt "Icke sa nicke! Här skall klippas som folk och stilfullt" svärmor nickade och tillade "..slingor". E kände sig besegrad men blev ändå nöjd med slutreultatet. Och de va ju de som räknades;)
Som sagt en väldans trevlig helg med den bästa!
<3

Nej nu ska jag ta en c-vitamin-brusare till så syns vi på sjukhuset imorrn folket!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.