torsdag 1 oktober 2009

here we go

Jag känner mig som gästbloggare!

Men nej, jag är fucking fika-ansvarig av E&Z ju!

Vart jag varit?
Jag har haft fullt upp, med spotifylistor och annat värdefullt dyl!<3

Men jag ska försöka ta tag i det (för 8783 gången). Men till skillnad från tidigare comebackförsök har jag nu på min sida att fotbolls säsongen nu har slutat. Ni rara och intresserade som undrar hur det har gått så tack och lov klara vi oss kvar i trean.

Jag ska uppdatera och försöka förklara omgrupperingarna här på företaget!
I och med finanskris och bankrån så är det en tuff tid att ragga sponsorer så vi kan ej, tyvärr, jobba heltid som önskat med vår "baby" utan helt enkelt måste vi fått gå in i andra branscher.

Zalle har riktat in sig på hälsovård och inomhushälsa. Fick tag i honom och "höjdaren" sa att "..de är en bransch med framtid och pengar"

Jag har som bekant byggt, å de är skitkul:D

nej mannar och mannor, imorrn är det maarten, så det är bäst vi lägger oss=)
På återseende!
kärlek till folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.