torsdag 27 november 2008

Sedär

Japp, då sitter man här med plugg i ena handen, blogg i andra handen och tvn i tredje handen, fjärde handen får ni gissa själva vart den är.
Hur kan han ha fyra händer undrar ni?
- Ja!
Jo, det ska jag tala om. Jag har inte det. Jag skojade.
Prov i tyska tomorrow, känner att jag hellre skulle vilja bräcka det västsvenska rekordet i utvilning istället.

*********

Scrubs på tvn!
Note to self: prata mer med dig själv inuti huvudet!


*********

Vemfan bryr sig vad zurückhaltend betyder på svenska?

*********

Jag önskar att jag var George Michael i "Wham! - Last Christmas", fast med mer sprit.

2 kommentarer:

  1. Tyska är något du kommer ha stor nytta av Zalle ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har svårt att se det. Och vad betyder egentligen züruckhaltend?

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.