fredag 28 november 2008

Penisförlängare?

I stort sett varje gång vi träffas jag och Zalle kommer vi in på "tänk om man kunde spela gitarr, vilken bättre människa man skulle blivit då osv". För det är nått speciellt som damerna faller för när det är någon som kan spela gitarr eller sjunga också för den delen.
Frågan är bara vad det är som gör att en trubaudur blir mer tilldragande? Är det att det "lyser" om honom?, han står ut från mängden ?eller att han gillar att synas? Det känns som att inte ens damerna själva kan sätta fingret på vad det egentligen är som gör att det är attrakivt med gitarr/sång. För ta tex Håkan Hellström, Johan Palm, Darin. Är tämligen säker på att inte någon av dem hade vart i närheten av de flickfavoriter som de nu är om det inte hade vart för att de va artister, för ingen av dem är ju knappast modell-kandidateter direkt. Eller vad säger du Zalle?

Klockan är nu 11 och jag har inte klätt på mej än, mitt skolschema är lite speciellt men det tar vi någonannan gång. Så nu blir det duscha och fundera på hur fan jag ska lära mej spela gitarr och även njuta av att Zalle-Balle sitter och förmodligen har tyskaprov nu. hahahah!

5 kommentarer:

  1. håkan e söt på riktigt med eller utan sin falska röst ^^

    SvaraRadera
  2. världens bästa blogg, hahahha ;D

    SvaraRadera
  3. En fågel viskade i mitt öra att du kan spela astrid lindgren låtar på guran?

    SvaraRadera
  4. Alltid dessa fåglar...men jovisst en & annan låt kan hända.

    SvaraRadera
  5. Problemet är väl att det är svårt att skaffa brudar med Emil i Lönneberga-låten...

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.