tisdag 18 augusti 2009

Ack o ve? eller....

Vardagliga bekymmer, som oftast skapar en obehaglig huvudvärk och allmänt illamående, för en snickare eller som Zalle säger, byggare!

1, Vad är skillnaden på äppelpaj och äppelkaka?
inte vet jag?

2, Hur tar man bort kaffefläckar?
inte vet jag?

3, Vilken dag började skolan nu igen? (OBS ENDAST MINA BEKYMMER)
inte vet jag?

4, Vilken skola var de jag gick på nu igen? (OBS ENDAST MINA BEKYMMER)
inte alls många som vet

5, Hur fan ska jag orka gå på tak, när det är sjukt mega äckligt varmt och jävligt, när jag är 60 bast?
inte vet jag?

6, Om jag jobbar på jävligt hårt nu och kör på, kommer jag behöva jobba när jag är 60 då? Eller sitter jag på bryggan vid mitt hus i skärgården då?
DET vet jag att jag kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.