lördag 29 augusti 2009

its gotta be me?

Jättesvin? Jo man tackar!
Zalle måste nog ha läst om beten som va 24 cm...

Vetura?
Jag kommer gå i skolan två (!) dagar i veckan de här året, resten kommer jag spendera på röve....ööh nejnej jag menar på praktik!
Äre så?

"...vårat tidsfördriv är att slå pensionärer på käften..eller hur lilla mamma?"
Finns bara en Nationalteater<3

Om jag säger Henrik Berg, då säger ni -Vem?
Om jag säger 18 år idag, då säger ni -Aldrig!
Om jag säger GRATTIS, då säger ni -Whatever!

Jag (tror jag) har förövrigt pms, då jag känner att jag bli göbbgrinig SÅÅ snabbt. Gärna för småsaker också. Men en del har även sin godkända orsak.
Undrar varför Erik skriver det här?
JO! för att ni ska passa er, era jävlar, annars åker ni på stryk av mig å mitt drreetcoola gäng.
Nej men jag orkar inte va alla tillagts hela tiden bara. Såatte!

Styrt Winnerbäck i November också, shhhööönnnt. Inte u2, men ändå Lars den allsmäktige. De är la gött å ha nått att se framemot i höst-äcklet som kommer sakta men säkert.

You, me and no one else, I mean NO ONE else. // song by Cronprinsen.

över och ut. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.