onsdag 26 augusti 2009

titel:erik af president of the yachtclub

Hejsan vänner och vänners vänner!
Vet inte om ni minns mig men det är i alla fall jag som är Erik! Kul å ses igen.

Jag gillar det inte men jag måste för jag har inget annat att skriva om, skolan.
För OJOJOJ va omänskliga igår och idag (onsdag) har varit, oboy!
Kan säga att igår satt vi 7 timmar och idag 6 timmar och lyssnade, endast lyssnade, på när en fin man stod och pratade om ställningar, OBS byggställningar that is. (gjorde det misstaget och glömde lägga till bygg- igår och farsan kilade illa kvickt in en fråga om vad det var för lektion egentligen?)
Nere i källaren satt vi och lyssnade och lyssnade och lyssnade. Men de mest djävulska med det hela är att det finns en klocka frammde vid tavlan där han står, så jag ser varenda minut och jag ser hur oerhört lååångsamt varje minut tar.
Ett hårt ord, men tortyr stämmer rätt bra..tyvärr.
När mr professor då och då kilar in ett "..tror dock inte ni kommer stöta på de här i framtiden" blir man lite väl mordisk i sina tankegångar och får då skynda sig att stirra på den jävla klockan och räkna sekunder och samtidigt tänka på saker som man är tacksam för.
tex. Lugnande medel, Krigarnas kämpe, att man till slut hitta en buss som gick upp på morgonen och att inte behövde stå ute i regnet längre, spotify.

Dagens Jilla.
Gavin Degraw.

Dagens oJilla.
Spotify-reklamen som stör när jag lyssnar på Gavin Degraw.

Dagens Virr.
Hur jag Erik "särskrivningarnas okrönte kung" Ehrencrona kommer bete mig i Svenska B?

Dagens Dirr.
sov som en okrönt kung i soffan när jag kom hem.

Dagens Skratt.
När förmodligen världens härligaste mattant prata väder med mig! För skön!

Dagens Bästa
helga-planering.


På återseende, som optikern sa.
Over and out.
Peace, Love and understanding.

3 kommentarer:

Skriv då tjockis.