onsdag 5 augusti 2009

TACK!

Eftersom jag va lite otydlig med ett mitt senaste inlägg kan jag förklara vad det var jag menade lite mer precis! Snow Patrol var alltså förband åt u2, och man kan säga att Snow Patrol är ett alldeles för bra band för att få agera förband. Men å andra sidan med tanke på hur bra u2 var så kunde Snow Patrol minsann vara förband åt dom!

För mina damer o herrar..helgen med u2, ullevi, Pysen o Berkan, göteborg. De kommer jag fan minnas hela livet! För det var ett sånt sjukt drag så...aaa jag vet inte, de va nått i hästväg helt enkelt!!!

*55 000 människor är knäppt tysta när Bono pratar om Aung San Suu Kyi
*Vet inte hur många mobiler som lyste när i stort sett hela Ullevi släcktes ner och dom spelade One. *A sight for soar eyes*
*Beautiful day, With or Without You, I still havent found what im looking for, Magnificent alla dom andra u2-låtarna är i stort sett värdelösa på Spotify nu, för dom är INGET mot vad dom är live!
*Jag ryser till och med när jag skriver de här.
*Åkte förmodligen med en av världens mysigaste taxichaufförer!

Har en massa historier från helgen men jag måste käka o sen iväg örebro på match, så det får bli en anna gång!

One

Over and out! pösss

4 kommentarer:

  1. låter som du hade en helt okej tripp!

    SvaraRadera
  2. en gång för alla, vem är pysen?

    SvaraRadera
  3. She´s really something

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.