torsdag 13 augusti 2009

kompen(i)sation

Jag ber om ursäkt, det är skamligt av mig och finns ingen ursäkt för mitt beteende.
(Helt otroligt! Fanimig tur att skolan börjar nu! På första meningen jag skrev hade jag tre stycken felstavningar...hehehe så att!)

Men jag försvarar med mig att jag har hjälpt till att utrota:
*hungern i Afrika.
*kommunismen i Asien
*fetman i Nordamerika
*fattigdomen i nerknarkade Sydamerika
*Eurovision Song Contest i Europa.
*hålen i ozonlagret ovanför Australien, eller jag satte egentligen bara upp en jävla massa parasoll.

Som ni ser har jag vart ute och rest en del under veckan, så bloggandet kom, tyvärr, i andra hand ett tag. Men jag ska försöka gottgöra de så gott jag kan.

Jag sa att de va tur att skolan börja förut, men jag har inte ett jävla dugg lust med att gå i skolan. Jag vill bara vinna på hästar å sen ha semester i 60 år..

Sista riktiga sommarlovsdagen imorgon, va gör man? joo man slösar bort den Hank o Zalle...som vanligt.

Dagens Tips!
Uffe lirar i Arvikeee imorgon, så 18åringar och äldre...Pallra er dit! Och njut av livet och åt mig!

wbt-lördag
Jillaknapp

Över änd ut

4 kommentarer:

  1. haha! det här va det roligaste som har stått på eran blogg :D cred till den som skrev !

    SvaraRadera
  2. Erik skriver till sig sj hahaha

    SvaraRadera
  3. Hahahaha nej de va väl inte jag heller!!!:P

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.