onsdag 24 mars 2010

Fulpersons-syndromet

Detta inlägg skriver jag, väl medveten om att många kommer ta illa vid.
Jag kan tänka mig att det är väldigt många som har undrat över detta!
Fula personer och deras jämlikar.
Och med fula så menar jag de personer som inte hade turen att bli välsignad med ett lika vackert ansikte som mitt eller David Beckhams. Alltså ungefär 99,4% av jordens befolkning. Inget illa menat.


Nejmen såhär.
Tycker fula personer att andra fula personer är snygga, eller har dom liksom accepterat att dom är fula och inte kan få bättre?
Som bilden nedanför. Tycker dom verkligen att deras andra hälft är vacker?

9 kommentarer:

  1. har också tänkt på de där! :P

    SvaraRadera
  2. bra tanke! den har slagit mig också!

    SvaraRadera
  3. Dude! Han har ju uniform ;)

    SvaraRadera
  4. Sant.
    Men vad är hans ursäkt till att vara med "henne"?

    SvaraRadera
  5. Hon kanske är snäll?

    SvaraRadera
  6. Hon kan vara Ave fucking Maria for all I know. Men det tar ju inte ifrån det faktum att hon ser ut som en sliten skosula!

    SvaraRadera
  7. hur kommer det sig att du är så in i helvetes ful då Alexander?

    SvaraRadera
  8. Hahaha. Det får du nog skylla på mina gener ;)
    Tycker det är roligt att det kommer från en som inte vågar skriva sitt eget namn ;]

    SvaraRadera
  9. ne kan du inte göra, hade lätt tapat mor dins ass..

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.