onsdag 10 mars 2010

who are you, who are you?

Välkommen till Zalle.blogspot.com!!
dagens gäst (baararararpapamm!!) Crooooona!

Tja svennar o zalles kompisar!

vill inte skylla ifrån mig på mitt usla blogg-deltagande, men jag har faktiskt vart på semester. Först va jag i Haiti och sen i Chile och på grund av tekniska problem med att få tag i internet så blev jag så förbannad att jag åkte till Arktis och borra i isen så en ganska stor bit lossna, så den kommer grejja med växthuseffekten på nått vänster. *Klockan är fyra detta va veckans EKO*
Annars har jag tagit livet rätt piano på sistone..

Dagens facebook 'Vi som hatar folk'.....men en facebook har ni? hmmm

volleybollen gick HELT enligt planerna idag! börja stenhårt och sen få soppatorsk så vi kunde åka hem tidigt...eller?
njaa okej. vi va inte bäst.

helvete va ljust ute det är nu!! allt går därav liiiite lättare, förutom att sova på morgonen.. Man får ju för h.....e smörja sig med solkräm innan man går o lägger sig på kvällen. nämligen tunt ozonskickt i torsberg..nedrans otur!

Dagens Överlägset bästa citat! "Jag älskar när du rakar håret, *klappiklapp*"

alllt för nu!
pööösss!

2 kommentarer:

  1. jag håller med personen som sa det om ditt hår grabben! snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vem du är men jag älskar dig

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.