måndag 1 mars 2010

Världens mest sögna?

Tja svennar!!

Inte igår man skrev ett blogginlägg känner jag, stavningen kommer därav vara under all kritik. Den va ingen höjdare innan heller men..

Känns ju ändå bra att rensa luften o skylla ifrån sig att den usla stavningen har en förklarning, för de finns ju till och med en Facebookgrupp som hatar såna där vidriga särstavare som mig. Usch, vilket jagat folk vi Dysläcktikker är! En madda-fakking häxjakt!
De finns i och för sig grupper om allt på facebook! Och därmed har vi dagens tema!

FACEBOOKGRUPPER!

Den som jag fastnat för är kanske den äckligaste men kanske även den coolaste gruppen 'Jag Har Världens Bästa Pappa'(i nuläget med ca 95000 medlemmar)
Nu tänker du/ni "Nu unge herr Ehrencrona ligger du illa till som muckar gräl med min pappi!"
Nejnejnej! Självklart har du världens bästa pappa! Men the thing is, de kan ju bara finnas en pappa som är bäst i hela världen, aight?
Och om gruppen har 95000 meddlemmar=världens bästa pappa har alltså 95000 barn!!!!
Hyfsad stekare!! Hoppas han har dom med olika fruar, annars har vi en rätt överlägsen i vinnare i årets 'Gå-ner-i-split-världsmästerskap'.
Rätt schysst månadslön med 95 millar i månaden i barnbidrag också...


Den låga ribban på Erik & Zalle är nu lagd!!

Kan påpeka för er att mitt privatliv eller mina familjemedlemmar kommer EJ att förekomma i mina inlägg.

So long amigos! Over and out!

4 kommentarer:

  1. Hey!
    Så du kommer inte skriva om mig? Jag är ju din bro'...

    SvaraRadera
  2. GRABBAR! gillar er blogg skarpt! :D fortsätt, jag & troligen många fler läser flitigt :) seeya!

    SvaraRadera
  3. Eiiiirrrriiiik1 mars 2010 kl. 23:25

    eee yaaao! givet ska jag skriva om dig!! men de är ju scchillnad, du är en broder från en annan moder!!

    Blir så inni nyfiken på anonyma kommentarer!:p

    SvaraRadera
  4. vem blir inte det erik? :')

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.