måndag 29 mars 2010

leker mamma pappa barn med din flickvän

Måndag morgon, seg som fan i HELA kroppen, vet att Stjerneskolans grottlokaler väntar..

Hade de inte vart för sovmorgonen hade jag nog hoppat, De och Sarah Dawn Finer.
Är ju helt själv i huset just nu, så de är ett jävla ös till 'Moving On'nu faktiskt.

På tal om finare musik så har jag hittat en "låt" på spotify som består av enbart fågelsång, i 11 minuter!! svårt att va musiker ibland.
Zalle ,även känd som oskuldsmördaren, länkade även Sober-Kalla Mig till mig häromdagen, och tyckte att den sööög nått så fruktansvärt, i början nu kan jag inte låta bli den..

"Kalla mig ceepeee, kalla mig böööög...."


Har även gått in i desperata metoder att skaffa pengar nu, nämligen prostituti....nejdå jag spelar!!! på fotbollsmatcher, så de kommer bli nudlar ett tag nu.. men Lars Winnerbäck eggar mig att fortsätta "så jag satsade mer för jag fick blodad tand"

Nej nu måste jag skynda till bussen.

Vi hörs era dårar.

Kärlek!

1 kommentar:

Skriv då tjockis.