tisdag 17 mars 2009

elit blev de av oss

Byggnads programmet, aka BP, aka svåraste linjen å komma in på,ommmaaagaadh! (*Nästan, förbannade frisörer).
Jävla göbblinje enligt Zalle med flera, och eftersom vi då är såna extrema göbber så har vi kafferaster på skoltid, naturligtvis. På dom välförtjänta rasterna tas tillfälle genast i akt att hämta andan och även berätta om allt som hänt under helgen. Rövarhistoria på rövarhistoria dras, dom yngsta håller för öronen när vi äldre kommer igång, om dom inte sitter stumma av beundran så att säga. När fylleskrönorna, mest dom från Fensbol som kan dom, kommer igång på riktigt tjoas de och stimmas ibland högt "VILKEN MAN!!".

"Men vad är en man? En riktig man alltså?" va de en ung vilsen pojke som frågade mej, han fortsatte, -Är de en:
-som tål alkohol som ingen annan?
-som kan slå i en spik på ett slag?
-som snusar en dosa åt gången...

...hjälp Crona du, vise!
Jag blev förvirrad å visste inte va jag skulle svara, drabbades av panik och försökte skämta bort det. -Höhöhö du vet väl vart alla transvestiter bor? I Ånger-Man-Land!!!
Pojken svalde betet och glömde att han frågat....

Det är ju så det går till, villovägarna leder till sanning.

Det enda man verkligen är, är det man inte vet att man är.

Patetiska wannabe Dr Phil meningar man får till ibland alltså.

Jag hoppas jag blir brevbärare i sommar, men hääälst Sneeccker!

2 kommentarer:

  1. haha... ånger man land.... va tvungen att fundera ett slag... sen slog de till....kom du på de själv?...

    Fick mig att tänka på allram est i sina bästa stunder....

    SvaraRadera
  2. Moahahaha, Ånger-man-land, precis min humor. Iallafall nu, mitt i natten och hyfsat övertrött.

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.