fredag 6 mars 2009

Endast utfyllnad.

Hej ni trogna läsare som med tålamod följer bloggen!

Har, tyvärr, halkat efter med bloggandet. Men jag är på resande fot med min bästastebäste vän Lars Winnerbäck.
Vi är i Allingsås, vi solar och badar! Det är varmt och skönt! Karaokemaskinen i lobbyn går varm om kvällarna(Lika i matcher står det förövrigt), det blir många månskenspromenader längs stranden också, för Lars. Jag tkr inte Allingsås stränder är nått speciellt så jag tittar hellre på dressyr, DÄR har vi underhållning i världsklass vill jag lova!!! Spännande äre! RolfGöran<3

Allvarligare nu.. Dret förkyld, så därför äre om synd om mej (precis som alla andra bloggare, mkt gnäll på en del alltså!)

Zalle har övergett bloggandet en stund och satsar på marknadsförning av bloggen, först Facebook säger han, sen flygblad och så småningom supportermuggar, kepsar & t-shirts osvosv.

Ikväll blire nog att spela banan med Berget. Ska visa vart skåpet ska stå!

Nej nu ska jag och Lars iväg och åka wakeboard, ha de så bra i kylan kamrater!
Kärlek och vinigumm!

2 kommentarer:

  1. Rolf-Göran tävlar i hoppning, inte dressyr.

    SvaraRadera
  2. ifrågasätt inte min kompetens!:O

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.