fredag 20 mars 2009

Slump?

Jag tror inte på slumpen längre! Jag tror att det är någon som sitter och jävlas med mig ibland! Någon som bara vill se hur mitt psyke bryts ned pga. att jag sitter och funderar över hur slumpen fungerar!

Bevis 1:
- Jag sitter och ser på tv i all oskyldighet när jag då zappar över till en halvtaskig engelsk film där de i denna scenen spelar schack och repliken "Oh, that was very Matrix-like of you!" yttrar sig. Jag tänker inget mer på det och byter kanal. Slår då över till en amerikansk film och det första som sägs är något liknande: "Your clothes look like they are from Matrix!"

Bevis 2:
- Jag sitter och kollar på Sportbladet TV och har kanal 5 på i bakgrunden på den vanliga tvn. Det kommer en reklamsnutt på Sportbladet TV. Och det är då jag märker det! EXAKT samma reklam är på tvn! Och dom är helt synkade!

Bevis 3:
- Kom alldeles nyligen när jag sitter och läser min nyinköpta Moore-tidning. och ser en helsidereklam med Mats Sundin, där han gör reklam för Pokerstars.com. När en reklam med honom för just samma sida kommer upp på tvn!

Slumpen?
Nej. Tror inte de va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.