tisdag 24 mars 2009

Förbered er

Ett kort inlägg som handlar om att jag hoppas att ni redan förbereder er för just eran present till mig, Zalle, på min examen!
Den 12e Juni smäller det (tror jag?). Då tar jag äntligen studenten. Och jag förväntar mig att alla läsare är där och hänger någon liten present runt min hals.
Min önskelista kommer här:

1. En flaska Krug Champagne (7125 kronor på Systembolaget)
2. En flaska Koskenkorva (97 kronor på Systembolaget)
3. Ett par bilnycklar till en BMW M5
4. En dunk hemkört och lingondricka
5. Valfri alkoholblanding.

"Jag vet att ni alla längtar efter att få se mig i studentmössa, kostym och backslick." sa han innan han lämnade pöbeln för finare kretsar där fint väder, ostron, champagne och fint väder uppskattas.

2 kommentarer:

  1. Haha, ja man ska ju inte snåla på studentpresenterna...

    SvaraRadera
  2. Nej. Ska de va så ska de va ;]

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.