söndag 8 mars 2009

I Wanna Be a Rockstar

Jag somna som en rockstjärna igår, det vill säga hög som ett hus av, fast jag va inte hög på kokain/heroin utan istället "hög" på diverse mediciner med trianglar på och nässpray(som man använder för att ta bort klotter med). Allt detta för att kanske, kanske kunna va med på cupen idag.... Men icke! Imorse va de ingen ide att ens tänka på match, förkyld som satan! Menmen livet är för kort för att grubbla.
Vann gjorde dom också, så nu är dom i final. Kanske är det ödet, för om jag vart med kanske det inte blivit nån final, för så dålig som ja va igår, ojojojjoj de ryser i mej och igår fundera jag på om jag inte lika gärna kunde sluta. För dålig va jag! Eller som Coachen sa "-fruktansvärt blek".
Men det är fan sånt man blir pepp av! För nu är det "bli-frisk-så-fort-som-möjligt-å-visa-dom-jävlarna-Ponti" som gäller!
Finalen är kl...00 och dom vinner nog med 3-1 känner jag på mej, gossarna.

-Drömde riktigt bra inatt!.....hmm?

-Frågan är om det inte är lika bra och lägga ner melodifestivalen? För nu är det kört låååååångt ner i botten!

-Att Ugglas aldrig fått tandställning är ett under

Dagens topp!
Såg på Ian Wright när han hjälpte multitjocka ungar, va riktigt bra, nästan extreme home makeover bra!
+Sunne gossarna som sliter i Kongsvinger
+Resursvecka

Dagens antitopp!
Nu när jag blev förkyld kände jag åt helvete med vintern, dags för lite vår nu.

Over and out! Allt för mej// erik, särskrivningsmästarn, som fröknarna skrek i kör....

2 kommentarer:

  1. Tur att du inte är proffesionell tippare då. ;]
    Vi vann med 9-2! ;D

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte skriva 9-2 först men jag ville inte sticka ut hakan;)

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.