fredag 22 maj 2009

svordomar i massor

Hej alla 2 läsare! Jeanette + en anonym, kanske TT?

Va äre för jävla valdeltagande!

Har ni nått bra svar på hur i helvete man lyckas med att kladda sitt eget tuggummi på sina egna byxor? Om inte, har jag ett praktiskt exempel som jag precis upptäckt. Inte alls svårt och inte alls lätt att ta bort! Funderar helt allvarligt på att göra 3/4-byxor av dom.

Skulle va smart å vila lite från tuggummituggandet för att istället käka nått som inte va gamla bildäck (är det sant att tuggummin är de egentligen?) så jag la tuggummit, EXTRA om nån undra, på bordet, åt snabbt, blev lite sliten av allt ätande så jag la upp benen på bordet. pussochkram mellan byyxaaan å EXTRA-gummit märkte jag, ca 20 min efter att jag gick från tven. så det va dom D&G-pantsen *host*.

Morsan slog i hjärnkontoret idag och sa att jag kanske haft streptokoker, hmmm, tur att jag är så hård att man int vet vad de är för sjukdom innan den är över. MAN! så nu ska jag väl gå och ansa ur skägget med ett svärd nu och bröstet med en häcksax, innan jag går och gräver diken.

Va hos mormor och morfar idag, morfars bröder var oxå där. Den ena rövarhistorien efter den andra kom. Favoriten blev:
N:Lennart(morfar)! Minns du när du höll på förstöra hela bilen för mej med denna jävla grävlingen!?!
*Morfar sitter i nostalgi och ler samtidigt som han förtjust nickar*
N: Lennart och jag hade vart i Malung och va på väg hem, när det kommer en grävling ut i vägen. Då säger Lennart "Kör över den" ....och det gjorde jag. Men dra åt helvete va det small i bilen då!!!
L:hahah aaa han fastna under och följde med däcket runtrunt.
N: JAaa jävlar! Trodde att hela skiten skulle ramla ihop innan vi "fick stann på'et"

Det va härligare förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.