fredag 29 maj 2009

mycket VILL och lite KAN

Heyhey blogggeeen!

CRONA missa bussen idag. Men man ska nog inte gräva ner sej för det, MEN tänk om jag visste igår att jag skulle missat den, då kunde jag ju liksom sovit två timmar till eftersom jag inte skulle med den första bussen. Fan att ingen tar ansvar och berättar sånt för mej!

ZALLE
Det är ditt val men jag kommer sakna dej gubben!

JOHANNESSON försöker (desperat) tvinga mej till Peace and Love i sommar, men jag vet inte jag.
SOFIA berätta att det va i Borlänge, men den chefen säger MYCK! (vad är de för ord egentligen?) så jag vet inte om jag tror på de.

Men jag vill till Bullis också, fytti att man aldrig kan pricka in 7 rätt på dom där jävla hästarna nån gång då hade jag ju åkt till bullis, P&L, Gotland, Båstad och Halmstad. Men nej! Aldrig springer dom in i rätt ordning! Jävladjurjävel.

Ett djur, flera djur. (Briljant grammatik Ehrencrona!)
En tomte, flera Kent anhängare. (Briljant grammatik Ehrencrona!)

Blogspot har tydligen lagt in rättstavningsprogram på sina sidor, och jag kan säga att jag borde nog egentligen haft UV-skyddande glasögon på mej, för SÅ mycket rött ljus får jag i ögonen just nu.
Man ska tydligen skriva mig istället för mej, bla bla bla.
Ehrencrona blir också rött. Dom dårarna gör narr av 1700-talets härskare av Svearike. Undrar vart pengarna och slotten från den tiden tog vägen? Säkert nått svart får i familjen som snortat upp vart enda öre.
På tal om (von) Ehrencrona så googla jag de en gång och då kom sverigedemokraterna upp! Heheheh, ööö, alla familjer har väl ett svart får....så att de va nog han som snorta upp mina herrgårdar.

"hör du mej hör du mej kan du höra mej?"

Nej vänner! nu är det frukost! glammigt värre!

Pusspuss *smack*

4 kommentarer:

  1. P&L bliiiiir;) vi måste dit!

    SvaraRadera
  2. vilka jävla påhopp....

    P&L kan du ju åka till. för dit ska ju inte jag...
    eller jo det skulle jag visst. SYND

    SvaraRadera
  3. åk inte på p&l erik, jag dissade det. varför lägga 1500 på lite blandmusik och fylla när man kan lägga 500 spänn på att se THE BOSS den 5e juni ;) känn avundet komma inombords, du vill bara spy va?

    SvaraRadera
  4. E: vi får se!

    L: Nu ljuger du! Du spricker ju fan av längtan till P&L

    S: Nu ska du höra på fan! Berg erbjöd mej en plåt dit, ville jag dit? JAAAA! Kunde jag åka dit? NEEEEJ! Ibland är fotboll inte alls lika kul:( Ring mej då så jag får höra ´the river´ iaf.

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.