torsdag 7 maj 2009

prövningar

Då var de dags igen, bloggtajm.
Förresten, i "So Fine"-inlägget så "måste" ni ha bakgrundsmusiken på (den är länkad långt ner på inlägget) detta är hela poängen. Men det var jag som var otydlig, my bad!

Torsdag, betyder ledig. Mina kära klasskamrater, och förmodligen stor del av förstaringarna i Sverige, sitter nu och har nationellt prov i engelska. Men inte jag, de gjorde jag får läääääänge sen. G smacka jag dit, fröken med kranen tyckte att jag gjort de bra, då börja jag undra..."Men jag fick ju G? och hon tyckte jag gjort de bra, va har hon för krav på mej?". Men då var hon på väg in i väggen också. Satans vikarie. Hoppas hon......

Vår käre vän Alexander är sjuk också, förmodligen har han fått en släng av den där svarta-prick sjukan han prata om. eller va de feber? båda kanske.
Rosor ville han ha i alla fall, sympativäxten som indianerna kallar de.

Imorrn äre mârten också, ooooooo va jag ska åka karusell, eller just de, jag måste till skolan... helvetes jävla datakunskap. Jag får nöja mej med det. kall sockervadd och ekot från indian brukar som spela bamburörsflöjt! Säkert är bajssprayen slut också, Berg har väl köpt upp allt när jag kommer dit. den jäveln.

Jag gör vaaaaaad som helst för en u2 bljett, you name it! I´ll do it!

Over and out, på återseende dårar! // Von adel

4 kommentarer:

  1. inget oc snack nehejnej där ser man...

    SvaraRadera
  2. det kommer inte bli så mkt snack, jag kommer SOPA mattan med dej!

    SvaraRadera
  3. och få en sockervadd i fejjan!

    SvaraRadera
  4. du skulle bara våga!:p

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.