onsdag 20 maj 2009

ohärlig dag, på vissa sätt*

Jag hade sååå jävla tråkigt att jag gick ut & spela lite "hundklapp/korgboll" förut, sen gick jag in....och har MINST lika tråkigt som förut!

Jag & Zalle satt å fundera på hur könsfördelningen är bland er läsare är, så vi gör ett litet och anonymt test, kommenterar där nere med ett K om du är köna, och med ett G om du är en gosse. Tack på förhand.

Tänkte ta en fantastisk härlig tupplur förut, men den förbannade hostan kom dit före och han skrämde livet ur John B. Så jag fick nöja mej med att titta på Extreme home makeover (SOM är ett fantastikt bra program!!!)

Igår hade vi match oxå, mot karlstad killar, allt va som vanligt, jag lyckas bli fantastikt uppretad på den/dom som inte tkr samma som jag på planen. dvs domarn, motspelare, åskådare osv. Som i sin tur leder till att jag får för mej att nån borde fan få ut för de! Så när vi leder med 3-0 med en kvart max kvar att spela, glidtackling! KLICK! Ljumsken i det närmaste slits av, med tanke på smärtan så drog jag den diagnosen själv. Med andra ord en idiotisk handling av mej. SÅ idag har det bara vart synd om mej idag! Hosta och smärta i mumindalen är inte alls trevligt.

Nej en kaffe nu, brabra! Glöm inte å kommentera med ett K eller G!

Puss på er alla härliga själar som bara lever utan tvivel! Älskvärt!

over and out // Summerloving!

7 kommentarer:

Skriv då tjockis.