torsdag 8 januari 2009

Djupt och meningslöst

MSN. Betyder Messenger nånting blabla.
Ca 102% av Sveriges ungdomar har en.
*Ett sätt att va social på enligt dom som använder det.
*Ett fruktansvärt osocialt sätt att "umgås" på av som som inte använder det. *"På min tid så blablablabla" osv, ni vet*.
Folk skriker ut sina känslor där i alla fall, "Åååååh va jag älskar dej Erik", "Erik jag gör allt för dej" bland annat. Men även de med knäckta hjärtan skriver ut sina känslor. Tjejer, oftast, brukar dock klura till det lite genom att "på ett fint sätt" skriva ut ett stycke från en låt som konstigt nog kommit dit av en "slump". "-Nej, det är bra låt bara." KOM IGEN! Alla vet ju vem och vad de handlar om. Man vet ju att hon/han vill ha den personen, men i själva verket sätts de en jävla massa käppar i hjulet bara.
Det här känner jag inte kommer någonstans!! Men ge fan i att krångla till det så mycket bara, vi andra blir åt helvete för nyfikna på vad som egentligen händer.

Usch, tvål å såpa i min mun efter den senaste meningen.

När jag blir stor ska jag bli som TT. Flytta till en håla å sen döpa den till VillaSTADEN (det är fan ingen stad), bli rik, gifta mej vackert, agera avelhingst och sen uppfostra snorungar. Ska även på min fritid hinna med att skrika åt unga talangfulla IFKare att dom är trafikfaror.


-18 år snart också. Lite skrämmande faktiskt, läste om en som dog när han var 18....
-En del skriver om sina känslor på MSN, Zalle om Oman. *Var inte orolig Julia det är ett land och inte killen på pizzabutiken*
-Min körskole lärare är sjuuuuuuukt lik Paul Potts!!! youtuba den, har inte koll med länkar å grejer.
-Hur kan någon som heter Stefan kallas för TT?


Hoppas ni lärt er lika mycket som jag gjort under det här inlägget!
Ostron och champagne på er!

3 kommentarer:

  1. han kunde inte prata rent när han var liten,så då blev stefan TT :)
    MVH nära släkting

    SvaraRadera
  2. där ser man=) thank you anonyme:)

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.