torsdag 15 januari 2009

Är precis hemkommen från tidernas mest oglamourösa men mest effektiva bantningskur. Behandlingen pågick i ca 12 timmar och min tidigare dunderklump-look var som bortblåst och plötsligt stod Victor Elm i min spegel fast mitt ansikte på hans kropp liksom. Hell Yeah!
*Bieffekterna är dock att behandlingen kallas vinterkräksjuka, men va fan Dolph Lundren liksom!*

Allt som jag äter nu är som guld, mmmmmmmm! vatten!!! namnam! eller mmmmmmmmm! Pers smaklösa mat! namnam!! Man uppskattar verkligen all mat när man inte KUNDE äta nånting.
Men nu är det slut på det. Operation-gåuppivintervikt har börjat!

See yaa later, when I have som imporant to say!

Ostron och Champagne på er!

6 kommentarer:

  1. Behöver du verkligen fixa vintervikt Crona? Hört rykten om att du alltid varit lite "Mullig". (=

    SvaraRadera
  2. Kanske lite halv fegt att skriva som anonym, kom jag på nu efter att ha beundrat mitt fyndiga inlägg. ;)

    SvaraRadera
  3. haru äntligen hittat hit?:O:P hahah jo du känner ju mej! lite hull härådär;) men tänkte ladda upp lite extra iår;)

    SvaraRadera
  4. Jaha, tjejerna lär ju få mycket kärlek att ge till dig alltså ;)

    SvaraRadera
  5. OM DOM FÅR!!!? hahah dom säger att de bara är ett par extra kg å älska;)

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.