fredag 5 juni 2009

Bruce Springsteen and The E Street Band

Igår såg jag Jesus, aka Bruce den allsmäktige!
Oh boy!
Aldrig har jag varit så uppspelt över att stå i 5 +grader och ösregn nån gång! Jag stog upp som en sjöman i stockholms bistra storm. Och njöööt av Hungry Heart, Im going down, Waiting on a sunny day, The rising osv. Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det heller, för det va vääärt varenda huttring och varenda droppe vatten i skon!
För The Boss är sååå bra! Har ni chansen och se honom live ta den!
*Den enorma svarta killen är helt sjuk på saxofon!
*18åring som vikarierar istället för sin farsa, galen å slå på grytorna alltså!
*En liiiten liiiten gubbe som spelar gitarr som, nej jag vet inte vad?
*Och sen Bruce som är mannen myten legenden!

Jag & Berg trodde de skulle va IronMaiden trångt på Stadion men döm av vår förvåning när vi kommer dit och är ca 10 meter från scenen utan problem. Vi va så nära att när vi flåsa så lät de i Springsteens mick!
Det va ändå overkligt att sen en sån världsartist på så nära håll ändå!

Undrar hur det känns när det är 30000 pers som står i ösregn och rusk bara för att de ska se DEJ stå på scenen? Måste ju va skaaapligt trevlig känsla! Sen tjäna en hyfsad hacka dessutom lär ju inte svida det heller!
Living the dream vare ja!

Så det är väl bara att plinka på så kommer väl det livet också:)

Fridens liljor vänner!

4 kommentarer:

  1. Jag såg Bruce igår och då stod vi och höll handen ett tag. Mysigt värre. :) haha

    SvaraRadera
  2. Du tänker på Clarence Clemons - den store svarte killen på sax. Han är divine!

    SvaraRadera
  3. Hej Henrik:D


    A:Just de så hette han!:p han va helt sanslös!

    SvaraRadera
  4. Lofgren, lille lille mannen har förövrigt en pappa ifrån lövåsen.

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.