söndag 14 juni 2009

ca 9000 utropstecken

Innan mörkret faller ska jag lämna några varma rader.

Hej på er i stugor,lägenheter,villor och herrgårdar!

Sitter här med trevlig huvudvärk! Kan bero på allt vinet som jag inte drack igår. Eller det att jag hade missade samtal från SFG och nu undrar ifall dom behöver hjälp med att lösa borgen? Förmodligen har dom väl bråkat med en buske eller nått annat som är värt att bråka med.

Idag är det lite av sorgens dag... Min mustasch, aka isbjörnskammen,är borta. Helt väck! Så nu blåser det snåla vindar under min nos!

Igår var jag i Karlstad med Emelie. Och vi handlade in biljetter till u2 1a augusti! Det ska bli jävligt kul! Jag, Henke Berk & Lill-Tina ska åka till göteborg och se Bono & co, Och vi ska skrika strupen av oss!
Jag trodde ALDRIG att vi skulle få tag i biljetter nu! Men så behöver vi bara åka till karlstad och hämta hem dom! Helt jävla galet! Tack Rannberg! A fucking angel!
Först Bruce, nu U2! Bara winnerbäck kvar! En tripp till Borlänge kanske blir av om bara min rara plånbok tillåter.
Då är den här sommaren jävligt svårslagen!

Sommarlov nu, det betyder badsäsong. Vilket i sin tur gallrar dom hårda mot dom svaga. Alltså vilka som är krukor och vilka som inte är krukor! Dock har den största krukan redan lovat att ta ett dopp! Sjödjur? det tror jag inte;)

Fan va skönt jag sov inatt förresten, riktigt trevlig dröm^^. Det va nog därför jag inte vakna när telefonen ringde.

Det svider iår när jag ser alla som tar stundenten, men hur kommer det bli nästa år då?? Jag kommer gråta blod då!
Men det är smällar man får ta när man vet vad man vill ha! Jag och alla 92 or, - Fanny, kommer riva hela haket 2011, såklart.

....när ingen ser på(Y).

Over and out! //EvE

7 kommentarer:

  1. THE sjö(o)djur14 juni 2009 kl. 15:42

    vi skall att se vem det är som har hajhud och inte!!

    SvaraRadera
  2. vi är på gång, vi är laddade, vi är...nånting. iaf, 1 augusti kommer vi skriva historia!

    SvaraRadera
  3. Världens bästa Erik15 juni 2009 kl. 00:35

    Ariel: tror inte på de förrän jag ser det!

    Emelie: aa du kommer bli den första från torsby att se Göteborg(Y)

    SvaraRadera
  4. och du ska bli den första från torsberg att se nått annat än skog :) förstår att du ser fram emot det

    SvaraRadera
  5. jag kommer riva hela haket 2012 ja iaf!!

    SvaraRadera
  6. Erik / Vd for the Erik&Zalle coporation16 juni 2009 kl. 17:02

    e: torsberg är ju New York jämfört med Kajshea!

    f: Du kommer höja studenten för alla 93or fanny;)

    SvaraRadera
  7. det är otroligt vad avundsjuka kan göra! bubbla

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.