lördag 27 juni 2009

Fucking lovely/ Z

Idag har vart en såndär dag man bara längtar så in i helvete efter från september till maj! HELT JÄVLA UNDERBAR!
Solat mig röd och fin idag, spelat med zalle på en sjukt dålig, skev och ojämn minigolfbana. Sen solade vi oss lite mer åt lila-hållet, sen lirat volleyboll (fast det var mer åt kriga på liv och död volleyboll)sen bada vi och de va jävligt gött! Sen mat å cykel på de....och nu sitter jag med en trevlig och lagom stor godispåse.
S-V-Å-R-S-L-A-G-E-T

Kvällens ros går annars till fröken Johannesson och ANDREAS som hjälpte it-invaliden crona att grejja till spotify. kram och blombukett på dom. alla tiders grabb!

Precis satt och tänkte att de kunde fan inte vart bättre, så får jag ett sms från nån liten krabat som stolt berätta att hon satt och lyssna på winnerbäck, såatte!

Zalle är stadens nya sjöodjur, han var överallt, plaskade mer än alla andra ungarna tillsammans, "kokade kaffe", stod på händer, dök efter sin egen mobil och försökte lära sig flyta på rygg! De var en härlig syn.

Gick precis med i facebookgruppen "student 2011", var med blandade känslor!

-Annars då Crona har du jobbat nått i veckan?
-SOM FAN!
-Var de varmt?
-Som en bastu i en bastu i Afrika med dunjacka ungefär. Men vad gör man inte för pengar?


När jag tänker efter har jag förlorat väldigt mkt idag..
*KnackPoker...Malin, Ahla och Z hade tur i omgång efter omgång.
*MiniGolf....måste nog vart underskattningen och värmen som tog kål på mig.
*Volleyboll....Vi vann i och för sig den första matchen och det va den enda som räknades.


Cola blir nu.
Puss och kram könsorgan!

7 kommentarer:

  1. fröken johannesson28 juni 2009 kl. 01:54

    tackar tackar! jag borde få vara med på vackra bloggcompadres som tack för det tkr jag...deal?

    SvaraRadera
  2. Eller så var det mina underbara skillz som gjorde att du förlorade i Minigolf?

    Fucking Lovely!

    SvaraRadera
  3. fröken johannesson29 juni 2009 kl. 21:53

    erik?

    SvaraRadera
  4. Croñus Perfektus29 juni 2009 kl. 23:04

    Zalle va tkr du? ska vi låta henne va en bloggcompadre?

    SvaraRadera
  5. Vad har hon gjort för att förtjäna det?

    SvaraRadera
  6. Croñus Perfektus30 juni 2009 kl. 16:00

    jag vet inte!

    SvaraRadera
  7. fröken upprörd30 juni 2009 kl. 21:36

    vadå jag vet inte?!

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.