tisdag 30 juni 2009

Because I'm famous

Jag och min kollega satt nakna i hans trädgård förut och diskuterade lite över en fin kopp kaffe och en sockerbulle.
Ämnen som världshungern och Zimbabwes inflation dissekerades, kommenterades och analyserades som Tok&Knas-gänget hade uttryckt sig.
Men sedan snubblade vi över Blondinbella. Varför blev just hon känd?
För att hon är blond?
För att hon är rik?
För att hon verkar korkad?
För att hon är med i MUF?
Där kunde vi inte enas.
Men en sak visste vi, hon blev känd och tjänar ungefär 200.000 kronor i månaden på sin blogg.
Varför tjänar inte vi så mycket?
Beror det på att vi inte är så roliga?
Är vi inte intressanta nog?
Beror det på att Erik inte är blond?
Skriver vi inte tillräckligt ofta?
Beror det på att vi "bara" har runt 40-50 läsare per dag?
Vi enades om det sista.
Men nu börjar jakten på miljonerna! Nu ska vi prostituera oss för att få fler läsare hit, och för att sedan skriva mångmiljard-reklamkontrakt.
Hjälp oss gärna. Skicka länken http://erikochzalle.blogspot.com/ till tre personer och be dem att i sin tur skicka till tre till, osv. osv.

Fucking Lovely!

6 kommentarer:

  1. okänd blond kvinna_9230 juni 2009 kl. 23:52

    för ni HAR världens roligaste blogg, that's it!

    SvaraRadera
  2. Hörde du de Zalle?!!;)

    SvaraRadera
  3. Pay it forward! :)

    SvaraRadera
  4. För övrigt har mannen i ditt liv fruktansvärt bra musiksmak!

    SvaraRadera
  5. Vad i helvete?! Har ni bara 40-50 läsare om dagen? Eran blogg är ju den bästa jag vet, så jag trodde att det var mycket mer än så.

    Byt för helvete inte namn till blondinballe för då slår jag ihjäl er, anledningen är att ingen av er har en blond balle ;) och ja, jag vet det.

    SvaraRadera
  6. hehehe!! nu blev jag nyfiken/nervös!:p
    vem är ankan?

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.