onsdag 3 juni 2009

Mofasa?

Hej mödrar... fäder... döttrar och.... söner.

*Komihåglapp*
(Gynekologen på måndag Erik)

Askunga-tider i landet just nu, bal till höger och vänster! Men hur är en bal på slottet egentligen? När man går i 1an (!) är den förmodligen dötrist och tråkig. Men när man går i 3an är den nog alldeles alldeles underbar! Men jag ska inte va den som slänger min skugga åt "the-senior-pram" ABSOLUT inte, jag ska va den tyngsta paparzzin kommunen skådat. Plus att jag även har börjat förbereda mej inför DEN STORA BALEN som är om 2 år, lyckans den brud som jag ska ha hängandes i armen säger jag bara!
Nej men det är bal fredag (sunne) och lördag (torsby) för min del, håller väl tummarna för vädret av diverse anledningar.

Never gonna forget those clouds!
Det va som på i lejonkungen:)

En köpp med gossarna förut, eller med Hank och ett glas med Z* Men trevligt hade vi i kylan, jädra bra sockerbulle!

Med facit i hand skulle jag faktiskt kunnat gått på The Boss imorgon! MEN det är smällar man får ta när man inte vet vad man vill ha, jag ska dock tvinga Birget å ringa när det är `The River` .....fuck, jag kommer tjuta som en man!
För det är banne mig Musica i very high kvalité! Toppklass till och med.


Nej fånga dagen era raggare!

pusspuss bloggen!

1 kommentar:

  1. ditt lilla svin du var ju där :(
    men jag är glad att du tänkte på mig och ringde iaf :p

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.