onsdag 24 juni 2009

jag går och vilar en stund

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva idag!
Helt still... kan va värmen och utmattningens fel?
eller den opeppa musiken som spelas right now.

Jag längtar sjukt till 1a augusti i alla fall,
och lediga badardar,
och lön,
och massa annat krimskrams ,fast det är inget jag skriver här...ni trogna och tappra läsare mår bäst av nyfikenhet.

PUSS!
*Tog tillfället i akt att skriva de*

Erik Ehrencrona....kämparnas konung, nej just de! de va Rasmus på luffen de.
Erik Ehrencrona....nöjd med livet. För han har ej många bekymmer.

ERIKS HETA TIPS #2!
Som den badarkonung jag föddes till, vet jag att ombyte är A och O på stranden. Har men ej detta är urinvägsinfektioner nästan som ett brev på posten (har dock ingen egen erfarenhet men tydligen är det ohärligt) så killar, vi tar 2 par Speedos med oss till stranden! Och ni naturbadare (zalle) sluta stirra!


Over and ut, mitt hjärta pustar ut, knut, krut, lut....

//Lame inlägg\\

3 kommentarer:

  1. 1 augusti i våra hjärtan!
    erik längtar efter en kaffeköpp på avenyn.

    SvaraRadera
  2. Eritch erchencrona24 juni 2009 kl. 22:27

    Jag & Henrik på Avenyn med en kaffe...klart man väntar!

    SvaraRadera
  3. inte väntar erik längtar!

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.