torsdag 18 juni 2009

Inte ok



Mor uppskattade ICKE den nya bakgrunden till datorn!!!
Jag skyllde på Per utan framgång dock!


Solen skiner, själv hemma,det varvas Bruce och U2 i hägtalarna, kaffe i handen, magen full och Zalle bortrest... med andra ord allt är som det ska nu!

Midsommarafton imorgon, traditionen med dåligt väder verkar också hålla i sig, de hade väl blivit lite för konstigt om solen faktiskt lämnade afrika för en sväng till Sverige för en gångs skull. Men vädret ska väl inte förstöra en så härlig kväll ändå, jag ska dansa varv efter varv runt stången (brasan för en del?) och samtidigt ska jag sjunga idas sommarvisor + med ett leende på läpparna!

Skulle va fint att ha en såndär krans imorgon, dock vet varken jag eller Henrik hur man gör... min luriga och allmänbildade frisör "lura" i mig att det va brännässlor i den. Må Kerstin vete hur en gjäär?

Min jävla näsa är ett rent helvete nu! Igår vakna jag 06.00 av inte att jag blödde utan att det FORSA blod! Efter det blödde jag ca 2-3 ggr till under dagen! På Ekebyvallen fick Veronica (även känd som Rottneros lyckligaste fru) rycka ut och agera klädnypa åt min nos! Hon lärde mig även "den rätta" så-här-klämmer-du-på-näsan-så-det-slutar-blöda-tekniken! Tack för de Tetan och Veronica.

Glad Midsommar på er! För det ska jag ha, med lite hjälp av afrikanska fötter!
Over and out!

3 kommentarer:

  1. SÅ Afrika är inte värd stor bokstav som Sverige, eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Crona //candyshop\\19 juni 2009 kl. 12:40

    Måste va nått fel på mitt rättstavningsprogram:O:D

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.