torsdag 5 februari 2009

passion? eller pension?

Det finns inga ord hur grinig,förbannad nästan tokig ja va på träningen idag... Det är nått magiskt med att sparka boll om dagarna, man glömmer allt vardagligt och livet känns inspirerande och värdefullt....för att man sparkar på en boll..?
Det som är mest knepigt är att det är SKÖNT att va lite "loco" på planen...typ som "fan-va-skönt-å-äntligen-fött-ungjäveln-känsla" nästan.
////Usch! ditt språk erik //mamma!!!\\\\
Men de är overkligt va man lever sej in i fotboll,inte bara jag:
*den lugnaste blir den värste
*den försitige blir brutal
aaani fattar!
De va nog sista träningen innan cupen på lördag, de va nog därför det va känslor och dramatik ikväll.. släpper de nu, va bara skönt å skriva de.


Cup på lördag, jag har ett lag, zalle ett lag, Stefan ett lag +3 mindre viktiga lag eftersom det är mest prestige för en å vinna över TT & Zallekovic. Då är det verkligen "visa dom jävlarna Erik" tagg som gäller. (Ajajaj, inte bra ifall jag blir Ponti/Ondskan galen på lördag, då äre verkligen tack för mej.... ses på en klinik nära mej...skrotar de pepptalket)

Klippt mej idag. Det blev skillnad, på vågen! hohohoho, nej ärligt nu! Jag såg mej själv i spegeln imorse tänkte -För helvete, de där räknas som ett u-lansproblem.
Iväg jag åkte till barberaren, jo jag behövde rakas också...NOT, men man vill va cool! Barberaren sa att inte hade tid för aprilskämt så jag gick ytterst deppigt till den näst bäste barberaren.... han tog emot mej med öppna armar, resten är historia!
Kanske inte ska ta i så i mina inlägg, men jag ser ut som folk nu i alla fall! tack för de!


Fotbollshallen, klockan hela dagen.00, se å njut, nära ja å pojkarna sparkar boll å benpipor åt höger och vänster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.