onsdag 4 februari 2009

Skrivkramp på riktigt när jag lägger tid på ett sånt här inlägg?

Det är inte okej att sitta och berätta högt när du spydde av youghurten, speciellt inte när du är jättetjock, sitter på La Strada och jag ska precis äta. Inte okej!!!
Men du köpte youghurten på Lidl så du kan ju inte bli förvånad över att du blev dålig.

Jo jag satt på La Strada, en av torsbys 30 ökända pizzerior, för skolmatsalen va mystiskt stängd *hosthost*. Det första jag tänker på när jag kommer in "Inga dåliga ryggtavlor de där inte", då satt den här jätte välgödna kvinnan och hennes nästan lika välgödda vänninor där och förde ett jävla liv, enligt mej i alla fall blir nämligen lite kinkig av mej när jag svälter.
Dom pratade om all möjlig skit, allt från vilket av Mc Donken, MAX eller Sibylla vilka som hade godast Cola eller hur "jänta åt denna" kunde va ihop med denna.
Ett tu tre vräker kvinnan ur sej Lidl-youghert historien och jag är sååååå nära att tacka för att jag legat sömnlös och undrat över varför hon såg blek ut på lunchen "fööörrrrerr torssddaan" ochnu fick reda på det, men nej....jag sjönk inte alls så lågt.
Men sumo-praktikanterna pratade inte bara strunt, dom läste i tidningen också. Då blev de banne riktig underhållning! Ska försöka skriva hur de lät nu:
"Nääää guuud! Tett på na! sööö mager. Tacka vet ja öss jänter som har liiit å ta av".
Hela bordet brister ut i as-garv. Och jag har aldrig sett såå många hakor i gungning samtidigt.

Slutpoäng! Inte okej att vara så intim av sej, så högt också på offentlig plats, speciellt inte när Hertig von Ehrencrona superar sin lunch där samtidigt.

Nån ide att ta en sallad för att sen dräääänka sönder den i rhode island dressing? Bara nyfiken...

Over and out, onsdag, men vi tar helg ändå....second over and out.

1 kommentar:

Skriv då tjockis.