torsdag 19 februari 2009

Ständigt dessa frågor!

Nej jag har ju inte behövt blogga så mycket eftersom Ellaz har skött det med den äran!
Jag tog en brunch från bloggandet, det blev lunch, det blev en dag osvosv. Now im back!

Jag har tänkt på en grej (nej alla lustigkurrar som tänker: Bara en grej?hihihi) Vad i glödheta-stekpannor(-som-är-as-varma för nån har glömt dom i bastun), är elektricitet för nått?? Man vet ju hur man använder det. men, vad äre som egentligen gör att datorn går igång och att min supermannliga byggsåg går igång?
UFFF! suck&pust! Det går verkligen inte ihop för mej de där....äre blixtrarna som drar igång de eller...nee usch!


EN ANNAN grej!! Alla jävlar som jag vet ( i stort sett) har fått pippi och börjar kilar stadiga förhållanden nu! Kul för dom! Kul för mej? nee nu är jag ett sista-alternativ, typ:
Men Crona då? Honom va de längesen vi såg!
Lever han överhuvutaget?
Njaaa! Vem bryr sej?
Vi gör nått annat istället!
Vadå?
Kramas!
Jaaaaaaaaaaa de va flera minuter sen!!
<3

ENSAM ÄR SJUKT STARK (& BLÖDIG)

vad betyder blödig?
Varför bryr jag mej om vad blödig betyder?, jag ska bli snickare/glidare.

1 kommentar:

Skriv då tjockis.