måndag 27 juli 2009

Back in B

Comeback, kan man väl kalla det.

Fryksdalsdansen är slut och sakta men säkert går Sunne in i vinterdöden igen...

Så därför är det bra att ha något annat att se fram emot, till exempel U2 i Göteborg?
På lördag drar vi och jag är såå jävla taggad! Mer taggad än Berg men inte mer än Emelie (på långa vägar). Emelie har även fyllt år i dagarna, så grattis igen Pyysschen!
U2-lördag-Göteborg-SOL!=trevligt!

Jag kanske även ska och hälsa på Moa och Julias släktingar på Kolmården däremellan! Fan det är körigt nu! Som det ska va!

Back to the Fryksdalsdance, man kan ju skriva ett bibliotek om allt som hänt, men riktigt så jävla skrivsugen är jag inte. Men kul hare vart, som vanligt.
DOCK! Svek Mus-Måns! Jag hängde länge vid staketet för att få till en bild men mitt tålamod räckte inte riktigt hela vägen. Så jag stack och kände mig lurad på pengar, men fick sen reda på att han pratade i telefon med Marie...så det va helt förståligt att han svek mig för de.
Så jag gick till dansbanan och kvinnorna ställde sig i lång rad och ville ha en tur med "Elvispen" som jag gick under.

Elvisp? Elvis P.?
Nya DaVinci koden?

Drrrra åt helvete vad sommarn går fort! F****ng-Stjerneskola snart.

Kan även passa på att tipsa om alla fina Facebookfilmer! Bilderna är dock under all kritik!;)

3 kommentarer:

  1. zalle sa att jag inte skulle få någon grattishälsning på denhär bloggen så det hade jag inte väntat mig :O tack ;) och nej...det går nog inte att bli mer taggad än mig!

    SvaraRadera
  2. helt plötsligt bara stod du där i parken med världens gråaste och fetaste röv trots att du skulle legat på britsen och blivit knäckt av en stockholmare, vi fatta inget men kul vare ;)

    SvaraRadera
  3. Mli:varsågod! och jooo jag är 1000 ggr mer tagg än dig!

    Jullet: du lever farligt!:O

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.