lördag 11 juli 2009

E&Z-Beauty?

Jag älskar regnet! För det har ju regnat så mycket att jag snart har en sjö utanför huset. Så husets värde gick väl upp med ca 75% i regnet.... tackar jag och staten för (jävla fastighetsskatt)

Mmmmm en bätterköpp gör susen när man ska blogga!

Såg på Never Back Down igår, inte alls en dålig film. Ser mycket av mig själv i den faktiskt. Dyngtränad liksom, en lillebror, nördkompisar som jag måste stå upp för hela tiden, brudarna hänger mig i armarna... En helt vanlig dag för Erik Ehrencrona..typ

Tatueringar är ju the shit just nu.
De flesta vet ju att inte går att ta bort en tatuering efter man väl gjort den, förutom några törstiga dårar i USA som ser sin chans att bli rik och att få mer dricka genom att stämma sig igenom saken, menmen!
Dagens Exempel!
Låt säga att man har tatuerat på sig på armbågen eller av nån anledning på knäet. Sen en solig sommarkväll på en dålig grusväg så trillar man med cykeln, fort går det också naturligtvis eftersom det är en ny cykel och nedförsbacke.
Man landar och glider fram på gruset med den tatuerade armbågen/knäet.
Va händer med tatueringen då? Gnids den ut och blir suddig eller gnids den ut och försvinner? Känns ju ändå inte som att den blir som ny efter det att man gnuggat den i grus...men inte kan den väl försvinna? I så fall ska jag nog söka patent på den (med Zalle såklart) så ska vi köpa en massa sandpapper och öppna en ´Beauty Salong´ sen kan vi köpa en spikpistol och börja pierca också! och en borrmaskin så kan vi fixa tänderna på folk också.
Fan de hade gått bra för oss! Känner det på mig. E&Z-Beauty-nånting?

nej fuckers! ha de bra i regnet! på återseende som optikern sa.

Känns fenomenalt att avsluta med ett sånt värdigt skämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.