torsdag 9 juli 2009

jaså de sa han

Regn idag, inte alls så roligt, jag som va taggad på sola, bada fiska osv. Kan ju i och för sig bada och fiska men det förlorar ju lite av charmen när det regnar....tyvärr.
Så jag sitter inne....och det är "skitkul"...men de kunde ha varit värre men med hjälp av lite GreenDay så går även torsdag den 9e Juli också förbi.

Galet 9e Juli! känns inte precis som att de skulle va den 9e Juli nu...mer den 8e Juli..

"Seems like i´ve been backstapped by my ´friend´...amazing what jealous people can do"
*Fritt fram och hacka sönder och rätta till den "engelskan"*

Nej Crona! Ta tag i dagen nu!
Men vad ska man göra?
Träna..... hmmm kanske, MED HENRIK KANSKE?:D
....precis i detta nu märker jag att jag bryter mot våran bloggs hederkodex:
//Skriv aldrig om din dag på ett sätt som -idag har jag sovit, de var gott...osv\\
My bad!

Nån som vet om man måste vara internetuppkopplad för att använda Spotify?

På tal om musik, det är fan inte lätt att förklara för, mormödrar morfäder..Pensionärer säger vi, Hur en Ipod/Mp3 fungerar alltså!
Det liksom...hmmm...ehhh man laddar över låtarna från datorn med en sladd till Ipoden.
Sen ska man förklara att det går in mer musik i den än vad dom sett kasettband i sina dar..men det går liksom inte. För jag vet själv inte hur det går till, det bara är så. Samma med Tven, man stoppar ju i kontakten, men kommer bilden från vägguttaget då eller?

Ilandsproblematik på hög nivå nu...

Konsertsugen nu....ska kolla om The Fray besöker RottnerosParken nått iår..eller övriga Sverige för den delen...

Ska nog skriva ett understandable inlägg ikväll-ish... seee yyaaa!

1 kommentar:

  1. your best friend in the whole wide world9 juli 2009 kl. 16:26

    jag vet! man måste va internetuppkopplad för & använda spotify, måste man va från torsby för o haja det..
    konsertsugen? the fray? har du blivit som "ska vi sälja biljetterna?"-berka eller?

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.