lördag 18 juli 2009

Drickas skall det som drickas bör

Ett litet citat från "gentlemannen" som snetände och blev utslängd från strandcafe igår.
"Neee jag kan inte gå nu, jag har ju min öl kvar där inne! Min öl! Hur blire med min öl??!" *Rallarsving*

Dom 30 han drack innan räckte tydligen inte och har man en öl på insidan ska man fanimig få stanna ett tag till!!
Öl vare ja..som uncief hade sagt...

Vill ni veta en vidrig grej?
Nu har halva sommarlovet gått...

Sitter precis och funderar på vart den gula grejen, som brukar va på himlen när jag jobbar, är nu? I Afrika kanske? Gud gjorde ett byte, solen till Afrika och några afrikaner till Sverige och Gothia Cup. Som förövrigt gått på tv! såg en final för pojkar 14 år, afrikaner (Gambia kanske?) mot georgier.
Om inte alla i Gambialaget hade käkat diverse tillväxthormoner så måste jag ta av mig hatten och bocka för de va dom djurigaste 14-åringar jag sett!
Ungefär elva stycken Usain Bolt som struttade omkring på planen mot elva stycken Pelle i Saltkråkan. När 11xBolt ledde med 3-0 sa jag tack och adjö till tven.

http://open.spotify.com/track/4QqgxHrMx2GuxyXvmGBD3Q
Den Jillar Vi!

Nej! Figurslipardags! Man vill ju va spänstig i köttet när de är dans till veckan!
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.