fredag 31 juli 2009

The Crew



Imorgon ska vi till Göteborg på U2 och jag är så jävla laddad att jag snart kissar lite i mina tros...ehumm! byxor! Så jag tänkte publicera mitt resesällskap så att ni inte ska behöva oroa er för hur jag har det osv!

#1
Emelie,
hon är också sjuuukt laddad för konserten, a matter of fact så grät hon en skvätt när hon läste i Aftonblaskan-(som ZAlle säger) om den djävulska och falska nyheten att u2 riskerade att bli inställt.
SÅ LADDAD ÄR HON!
Förmodligen kommer hon gråta imorgon också, men de kommer nog vi andra också göra!
Annars kan man säga som så att man inte ska bli lurad av att även om hon är kort så är tjejen F***ing benhård! Hon kan svara för sig själv kan man säga;) OCH jävligt härlig dessutom! Precis fyllt år har hon gjort också, så om ett år får hon hänga i baren!

Hennes blogg här i sidan också----->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.