fredag 31 juli 2009

The crew! part två



#2
Henke, det är han som inte är tecknad...även om dom är sjukt lika är det INTE samma person! Henke är som en resetandborste för mig när jag ska på konsert. För han är alltid med och måste alltid va med!, men om jag inte har han med så går jag in på närmsta affär och köper en ny Henke.
Han är en jävel på att måla dessutom, han och Zalle skulle starta nått eget måleri vad det prat på iaf! Säkert kommer det gå bra för gössera!
Han är nått i hästväg på att sjunga också! Så jag blir inte förvånad om han "bräääcker" denna Bono!
Han är också jävlig härlig!
Han fyller år snaaaart så då är han välkommen in på krogen!
Jag och Henke ska ladda upp redan idag genom att stå i baren på hans mammas 28års kalas! Helga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.