tisdag 23 december 2008

23/12 .....12/23?? skkhhhiiiittt sammma

23e Dec. Torsberg.

Nu äre ju julstämmning så det är sjukt. Nånstans i alla fall, inte just här kanske, gräset är grönt osv. Man blir ju inte peppad av de nu när man vet att Tomten inte finns, vet va man får i julklapp. Man har ju gått igenom de nu ett par ggr så "The ectasy Christmas is gone", man va ju typ stenad vid de här laget för nåra årsen.

Zalle ska sätta världsrekord för övrigt! Tro det eller ej, men inte i skitsnack där han hade vart ostoppbar. Utan han letar febrilt efter "männskliga" rekord. Jag ska va hans manager, dvs dra in hans pengar å sedan sälja honom på ett prostitution liknande sätt. Nejdå min uppgift är att hålla honom fit, se till att han sköter sin träning och håller sin diet. Det är tuffare än va man tror å leta efter världsrekord ska ni veta! Vi har nåra förslag på bordet, han vill inte gå ut med dom officiellt än så då gör inte jag heller det. Men det är inga vanliga världsrekord kan jag i alla fall avslöja.

Alla julklappar är oxå ur vägen...hade känts lite dumt annars å sitta här den 23e utan presenter liksom. Jag har överträffat mej själv iår, kan inte vänta å se Rolles min när han får sitt strykjärn, Kersten när hon får sin innebandyklubba, Johan när han får mina strumpor, Ebba när hon får sin hantel & Perra när han inte får nånting alls! OOOOOOOH vilken julklapps-super-gen jag har!

Nej, nu ljög jag. Usch på att ljuga alltså, INTE KUL. Vare sej om de är om kroppsmålningar eller inte.

Vart dåligt med skirvande nu för övrigt, men mitt liv har inte kretsat runt bloggen just nu. Men de ska bli bättre iaf.
Villastaden? det är fan ingen stad? mer en myrstack.

God jul folket, hoppas de blir lite Tomten är far till alla barnen julafton till alla er där ute.
Från mej och Zalle till er Alle, en riktigt god jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.