onsdag 10 december 2008

Jag gör det för barnens skull.

Nu ska jag va som Zalle, vidrig och oförstående.

När man blir en aning svettig luktar dom flesta människor här på jorden illa, riktigt illa! Källan till denna illaluktande odör brukar ofta vara armhålan. Armhålan, arm hålan, arrrrmhola? Jag blev jävligt osäker på stavningen nu.

*Va heter de armhåla (kör på de idag) för? det är ju inget hål där, inte på mej i alla fall. Förmodligen finns det nån dåre som vart med i ett krig och fick ett tjusigt skotthål där...men det är en annan historia som jag inte kan...men förmodligen va de inte därför det döptes till armhåla.
*Hår växer de där också, av en alldeles särskild anledning.... då tänker ni, Snälla Erik (du allsmäktige, allvetande, snygga blablablabla) förklara för mej/oss varför det det växer hår i armhålan för! Aaa de kan jag väl, men inte idag har nämligen fullt upp med att jaga bort 10-15 halvnakna kvinnor som försöker locka in mej i ett kuddkrig. NEJ Erik tillbaka till ämnet!
* Och varför svettas man i armhålan för? Hade ju vart bra mycket enklare om man typ kissade ut sin svett istället. Istället för att sprida ut det lite varstans på huden.
*Sista frågan nu varför är man även kicklig i armhålan för? (Hur fan stavas de egentligen? tjicklig? Kittlig? gaaaaah!!!!)


Barnen i Afrika vill gärna ha svar på dessa frågor...Kan du hjälpa dom? Skicka då ditt svar och adressen är: KONGO. Södra Risfältet i lerhyddanbakombynsendavattenhål. 82.

Tack för din hjälp.

4 kommentarer:

  1. vilket kuligt inlägg;)

    SvaraRadera
  2. Kapten Elm ärar oss med en kommentar!=)

    SvaraRadera
  3. Vi tackar och bockar allra ödmjukast!

    SvaraRadera
  4. Jag tror byggbranchen har gjort något konstigt med dig, du är inte som förr. Men DIGG till nya Ecken;) Skrattar alltid lika gött till dina inlägg;)

    SvaraRadera

Skriv då tjockis.