söndag 28 december 2008

Världsrekord

Hej gott folk. Som min gode vän Erik redan har berättat för något inlägg sedan så kommer jag försöka slå någon form av världsrekord och bli intagen i 2010 års Guinness Book of World Records som den så fint heter på engelska. Jag har några rekord som känns slåbara (är det ett ord?), men jag vill gärna att ni postar egna förslag i kommenteringsfältet.
Om det så är att åka från Åmål till Bagdad på skateboardbräda, äta 120 köttbullar på en minut eller kanske bara stå längst tid på ett ben.
Rekorden för längsta levande människa eller liknande känns svåra att uppnå, så gärna något som är lite "enklare".

Ja, jag kommer, med jämna mellanrum lägga upp filmklipp och texter efter försöken. Min mentala coach Erik von Ehrencrona af Torsberg kommer förhoppningsvis medverka bakom kulisserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.