onsdag 17 december 2008

Obeskrivligt skönt och rättvist!

Hej å hå..... hata Aik.


Äntligen, Finally, finalamento, J-U-L-Lov.. som jag har slitit denna termin! Lektioner nästan varje dag! Otroliga 3-4 prov har avvärkats! Det täääär på en så att säga. Jag känner verkligen att jag med gott samvete kan ta ett långt och behövligt lov nu. Ta igen mej och ladda batterierna igen. För mer av såna här terminer hade tagit kål på de flesta!


Nog om de, ingen vill ju fan inte läsa om skolan på jullovet!


Zalle har hånat mej på hans fula bdb att jag är som en neandertalare och inte skaffat facebook förrän nu. Jag kände att jag inte behövde de, men nu är fan ett problem alltså! Det är svårt att ta sej ifrån skiten, för helt plötlsligt hade jag vänner i Peru, Slovakien, England och Torsby till och med! Har dom datorer i Peru? Har Chrille verkligen tid med facebook när han pluggar som en baby stjärt på Cambridge? Finns de civilsation i Torsby? osv!

Man blir som en hammabyare som precis sett Stockholm Stadion för första gången när man håller på med Facebook, dvs imponerad och vy över att det finns hopp för männskligeheten.


Jag har (mot alla odds) inget vettigt att säga idag egentligen..... utan vill egentligen , som nån pajas på Fanyye.blogg.se uttryckte sen, MALLA MEJ för att jag har jullov nu.

Enjoy school fuckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.