lördag 6 december 2008

Utrotad kondition?

Nu ska jag skriva något som berör alla, något djupt..... Hahahahahahahahahah nej självklart ska jag inte det! Herregud, vart fick jag det ifrån?

Det är bara att inse, kondititonen är samma klass som en schack spelare nu, för vi hade mini-cup idag och jag kom hem och är nu helt förstörd, ryggen, ögonlocken, benen alla dessa kroppsdelar vill bara lägga ihop och säga "Väck oss till sommarn när det är dags att ligga och vila på stranden istället" menmen man får väl det man förtjänar...
*Vad är utmattning? -Utslängda mattor! * Kan man gissa vilken film det är?

Ryktet säger att det eventuellt ska bli Pokernight tonight! Jag ska charma dom i så fall, få dom och tro att jag är borta och sedan le och dra hem potten, gång efter gång... Så ser drömscenariot ut i alla fall. Faktum är att jag aldrig spelat poker seriöst förut, fan dom kanske spelar med pengar? Känner att jag nästan får lite kalla fötter nu...usch! Hoppas jag får akut blindtarmsvärk och måste iväg och operera mej snart...

Nej jag ska inte banga!

Avslutar med ett citat.
" Förr i tiden så botade man könssjukdomen syfilis med att man skulle ta ett blybad. Det funkade bra för man blev av syfilisen. Enda haken va att man strök med själv också"
(Lika bra kanske?)

Det är sånt vi lär oss på bygg.

Tror jag ska förklara en gång för alla varför jag flyttade här på bloggen snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv då tjockis.